Vaihtaminen Martinlaakson lukioon

Haku Martinlaakson lukioon valtakunnallisen yhteishaun ulkopuolella

Avajaiset 2022

Martinlaakson lukioon otetaan opiskelijoita yhteishaun ulkopuolella, jos opiskelupaikkoja on vapautunut ja ryhmissä on tilaa.

• Lähetä rehtorin sähköpostiin osoitteeseen salme.sulander@vantaa.fi kuvakaappaus peruskoulun päättötodistuksestasi sekä nykyisen oppilaitoksesi opintorekisteriotteestasi.
  • Rehtori päättää opiskelijaksi ottamisesta (haastattelu voi olla mahdollinen), jos lukiopaikkoja on vapautunut.
  • Opiskelijaksi ottamisen järjestys määräytyy todistusten arvosanojen (peruskoulun päättötodistuksen ja opintorekisteriotteen arvosanat) ja haastattelun perusteella.
  • Lisäkysymyksissä ota yhteyttä rehtoriin, p. 043 825 7199 tai salme.sulander@vantaa.fi
  • Sovitaan tapaaminen opinto-ohjaajan kanssa.
  • Tarkistetaan aikaisempien opintojen hyväksilukeminen.
  • Muista, että voit tulla tutustumaan lukioon sopimalla siitä rehtorin tai opinto-ohjaajan kanssa!

Tervetuloa Martsarin lukioon!

t. Martsarin lukion väki