Asiasana: Kansainvälisyys

Martinlaakson lukion Erasmus+ -hankkeet

Sisältösivu

Martsarin lukio on mukana useissa EU:n rahoittamissa Erasmus+ -hankkeissa.

Martinlaakson lukio on Unesco-koulu

Sisältösivu

Martinlaakson lukio on niiden noin 70 suomalaisen oppilaitoksen joukossa, jotka kuuluvat maailmanlaajuiseen Unesco-kouluverkkoon.

Kansainvälinen Martinlaakson lukio

Sisältösivu

Martinlaakson lukion kansainvälisyytoiminta sisältää vaihto-opiskelun, kieli- ja kulttuurimatkat, kotikansainvälisyyden, projektit ja tapahtumat.

Martinlaakson lukion ystävyyskoulu Saksassa

Sisältösivu

Martinlaakson lukion ystävyyskoulu sijaitsee Berliinin lähellä, Potsdamissa.

Martinlaakson lukion ystävyyskoulu Ranskassa

Sisältösivu

K‍iinnostaako Ranska? Lukiomme opiskelijoilla on mahdollisuus tutustua ranskalaiseen kulttuuriin leirikoulussa. Leirikoulun aikana testataan kielitaitoa, saadaan uusia ystäviä, tutustutaan ranskalaisiin lukio-opintoihin ja elämänmenoon. Vierailu iki-ihanaan Pariisiin kruunaa matkaajien toiveet!

Martinlaakson lukio, kummikoulu Tansaniassa

Sisältösivu

M‍artsarin pitkäaikaisin kansainvälinen kontakti on kummikoulumme Tansaniassa. Kilingin kouluun ovat vuosien varrella matkanneet lukuisat opiskelijat ja opettajat. Myös kilingiläisiä on vieraillut lukiossamme säännöllisesti. Yhteistyöllä on jo yli 30-vuotiset perinteet.