Kohderyhmä: Nuoret

Hakeminen Martinlaakson lukioon, tietoa yhteishausta

Sisältösivu

Valittavana ovat lukion yleislinja sekä luma-linja eli luonnontieteen ja matematiikan valtakunnallinen erityistehtävä. Martinlaakson lukioon haetaan valtakunnallisessa yhteishaussa Opintopolussa.

Martinlaakson lukion esittely

Sisältösivu

Tervetuloa tutustumaan Martinlaakson lukioon!

Martinlaakson lukion työajat 2023 - 2024

Lukuvuoden 2023 - 2024 periodit, päätösviikot, lomat

Martinlaakson lukion yhteystiedot

Opettajien ja henkilökunnan yhteystiedot

Turvallisemman tilan periaatteet käyttöön kaikissa Vantaan kaupungin omissa tiloissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Tiedote

Turvallisempi tila on paikka, joka tarjoaa paikallaolijoille tunteen fyysisestä, henkisestä ja sosiaalisesta turvallisuudesta.

Martinlaakson lukio somessa

Sisältösivu

Martinlaakson lukion somekanavilla voi seurata ajankohtaisia tapahtumia.

Kaksoistutkinto mahdollistaa ammatillisten- ja lukio-opintojen yhdistämisen

Artikkeli

Jonna Asikainen valmistuu sekä yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi Variasta että ylioppilaaksi Sotungin etälukiosta. Jonna suorittaakin kaksoistutkintoa.

Martinlaakson lukiossa tapahtuu

Sisältösivu

Martinlaakson lukion ajankohtaisia tapahtumia ja tapahtumakalenteri. Kalenterista näet Martsarin lukion tapahtumat, juhlat, päätösviikot ja loma-ajat.

Martinlaakson lukion opinto-opas

Sisältösivu

Martsarin opinto-oppaasta löydät mm. henkilökunnan yhteystiedot, työajat, opintojaksojen kuvaukset, kirjalistan, tietoa lukion palveluista, arvioinnista, ylioppilaskirjoituksista, laitteiden käyttämisestä jne.

Martinlaakson lukion opetussuunnitelma LOPS2021 ja tuntijako

Martinlaakson lukion opetussuunnitelma (LOPS2021) ja tuntijako