Palveluryhmä: Koulutus

Tähän listautuvat kaikki sisällöt, joille on merkitty palveluryhmäksi koulutus. Sivustolla saattaa kuitenkin olla myös muuta koulutukseen liittyvää sisältöä.

Hakeminen Martinlaakson lukioon, tietoa yhteishausta

Sisältösivu

Valittavana ovat lukion yleislinja sekä luma-linja eli luonnontieteen ja matematiikan valtakunnallinen erityistehtävä. Martinlaakson lukioon haetaan valtakunnallisessa yhteishaussa Opintopolussa.

Hakeminen Martinlaakson lukioon kevään 2024 yhteishaussa

Tiedote

Martinlaakson lukioon voi hakea lukion yleislinjalle ja / tai luma-linjalle (luonnontieteen ja matematiikan erityistehtävä).

Lukiopaikan vastaanottaminen kesällä 2024, Martinlaakson lukio

Uutinen

Yhteishaun tulokset julkaistaan torstaina 13.6.2024. Jos olet yhteishaussa antanut luvan, nimesi näkyy Martinlaakson lukion kotisivulla opiskelupaikan saaneiden nimilistassa. Lukiopaikka on vastaanotettava, mielellään heti 13.6.2024.

Martinlaakson lukion esittely

Sisältösivu

Tervetuloa tutustumaan Martinlaakson lukioon!

Martinlaakson lukion ylioppilaat, syksy 2023

Tiedote

Martsarin lukiosta valmistuu lauantaina 2.12.2023 yhteensä 6 ylioppilasta.

Martinlaakson lukio on Unesco-oppilaitos

Sisältösivu

Maailmanlaajuisen Unesco-kouluverkoston tarkoituksena on edistää kulttuurienvälistä vuorovaikutusta, rauhaa, kestävää tulevaisuutta ja laadukasta koulutusta.

Martinlaakson lukion turvallisen tilan periaatteet

Sisältösivu

Turvallisessa tilassa on hyvä olla sekä fyysisen, henkisen että sosiaalisen hyvinvoinnin osalta.

Tapahtumia Martinlaakson lukiossa, kevät 2024

Uutinen

Tapahtumia Martsarin lukiossa

Martinlaakson lukio, kanslian aukioloajat

Tiedote

Kanslia on auki pääsääntöisesti klo 9 - 14 välillä.

Martinlaakson lukiosta sanottua

Tiivistetysti Martsarista