Asiasana: Martinlaakso

Martinlaakson lukion penkkarit 8.2.2024

Tiedote

Penkkaripäivän aikataulu 8.2.2024 Martinlaakson lukiossa Rekkojen lastaus Martsarin lukion takapihalla klo 12 - 12.30 Rekat lähtevät koululta Myyrmäen jäähallille n. klo 12.30 Länsi-Vantaa: Rekkojen yhteislähtö to 8.2. klo 13:00 Myyrmäen jäähallilta. Reitti: Raappavuorentie – Martinlaaksontie –

Hakeminen Martinlaakson lukioon, tietoa yhteishausta

Sisältösivu

Valittavana ovat lukion yleislinja sekä luma-linja eli luonnontieteen ja matematiikan valtakunnallinen erityistehtävä. Martinlaakson lukioon haetaan valtakunnallisessa yhteishaussa Opintopolussa.

Hakeminen Martinlaakson lukioon kevään 2024 yhteishaussa

Tiedote

Martinlaakson lukioon voi hakea lukion yleislinjalle ja / tai luma-linjalle (luonnontieteen ja matematiikan erityistehtävä).

Martinlaakson lukion esittely

Sisältösivu

Tervetuloa tutustumaan Martinlaakson lukioon!

Martinlaakson lukion ylioppilaat, syksy 2023

Tiedote

Martsarin lukiosta valmistuu lauantaina 2.12.2023 yhteensä 6 ylioppilasta.

Martinlaakson lukion tilat

Sisältösivu

Martsarin lukion tilat ovat kauniit ja viihtyisät, ja niistä pidetään hyvää huolta.

Martinlaakson lukio huolehtii ympäristöstä

Sisältösivu

Ekologisuus otetaan kaikessa suunnittelussa ja toiminnassa huomioon Martsarissa.

Martinlaakson lukion kulttuurialan opinnot

Sisältösivu

Kulttuurialan opintoja voi valita Martsarissa laajasti. Ne on merkitty opintotarjottimeen KULT-tunnuksella.

Martinlaakson lukion työajat 2023 - 2024

Lukuvuoden 2023 - 2024 periodit, päätösviikot, lomat