Martinlaakson lukion tilat

Asiasanat

KoulutusOpiskelijat
Martinlaakson lukio

Martsarissa on modernit ja tilavat luokkatilat, studioteatteri, valoisat ja avarat aulatilat, opiskelijakahvila, kirjasto, hiljaista työskentelytilaa ja kuntosali.

MERCURIA-talossa toimii myös MERCURIA-kauppaoppilaitos, Vantaan aikuislukio, Compass Groupin Traderia-ravintola ja Kulttuuritalo Martinus. Traderia-ravintola tarjoaa viihtyisissä tiloissa opiskelijoille ja henkilöstölle erinomaista ruokaa joka päivä (myös vegaaneille). Opiskelijoille maksuttoman koululounaan lisäksi ravintolasta voi ostaa aamiaista ja välipalaa. Iltakäyttäjille on avoinna ma - to auki oleva MerCafé. Kolmena päivänä viikossa opiskelijoille tarjotaan myös maksuton aamupuuro.

Käytössämme ovat myös tien toisella puolella sijaitsevat Martinlaakson yhtenäiskoulun juhlasali sekä auditorio ja Martinlaakson uimahalli ja kuntosali. Myyrmäen urheilukentät ja -hallit ovat kävelymatkan päässä.

Bussilla pääsee aivan koulun eteen, ja Martinlaakson juna-asemalle (kehärata) on vain 400 m.